ce ar fi creativul fara conexiune la internet? ce ar fi viata in agentie fara mess, blog, mail, adium, seeqpod, soulseek si yutub? cum sa iei spuma zeitgeistului lumii si sa o lipesti pe brief daca nu stii cum o arde lumea? intrebarea care se pune este e mai multa fericire daca e mai mult internet? e mai multa creativitate daca e mai mult internet? e mai multa viata daca e mai mult internet? e mai mult
ceciness daca e mai mult internet?
ca sa raspundem la aceasta intrebare am incercat sa facem un clasament al agentiilor de publicitate. s-a trimis
un test catre departamentele de creatie cu rugamintea de a ni se trimite inapoi cate un print screen si iata rezultatele
locul 19,
Grafitti BBDO, cu o viteza necunoscuta pe motiv de probleme de print screen

locul 18, Young & Rubicam, iarasi cu eroare la evaluare.

locul 17,
Grey Advertising
locul 16,
Cohn & Jansen
locul 15,
Ogilvy
Locul 14,
Tempo Advertising (urale, bucurie)

locul 13,
Next Advertising
Locul 12,
Funny
locul 11,
Publicis
Locul 10,
Gavrila & Asociatii
locul 9,
Lowe & Partners
locul 8,
McCann Erickson
Locul 7,
Leo Burnett
locul 6,
TBWA
locul 5, Cubik (bine Pandaaa, tine-o tot asa, hai freelancerii)

locul 4,
GMP
locul 3,
Mercury
Locul 2,
Propaganda
Locul 1,
Headvertising
mai concis, lucrurile stau asa, micii independenti domina corporatiile:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu