ce ar fi creativul fara conexiune la internet? ce ar fi viata in agentie fara mess, blog, mail, adium, seeqpod, soulseek si yutub? cum sa iei spuma zeitgeistului lumii si sa o lipesti pe brief daca nu stii cum o arde lumea? intrebarea care se pune este e mai multa fericire daca e mai mult internet? e mai multa creativitate daca e mai mult internet? e mai multa viata daca e mai mult internet? e mai mult ceciness daca e mai mult internet?
ca sa raspundem la aceasta intrebare am incercat sa facem un clasament al agentiilor de publicitate. s-a trimis un test catre departamentele de creatie cu rugamintea de a ni se trimite inapoi cate un print screen si iata rezultatele
locul 19, Grafitti BBDO, cu o viteza necunoscuta pe motiv de probleme de print screen
locul 18, Young & Rubicam, iarasi cu eroare la evaluare.
locul 17, Grey Advertising
locul 16, Cohn & Jansen
locul 15, Ogilvy
Locul 14, Tempo Advertising (urale, bucurie)
locul 13, Next Advertising
Locul 12, Funny
locul 11, Publicis
Locul 10, Gavrila & Asociatii
locul 9, Lowe & Partners
locul 8, McCann Erickson
Locul 7, Leo Burnett
locul 6, TBWA
locul 5, Cubik (bine Pandaaa, tine-o tot asa, hai freelancerii)locul 4, GMP
locul 3, Mercury
Locul 2, Propaganda
Locul 1, Headvertising
mai concis, lucrurile stau asa, micii independenti domina corporatiile:
marți, 29 ianuarie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu