marți, 4 martie 2008

Am fost si noi la Londra

pt ca laitmotivul acestor 2 zile este "de ce nu ati scris pe blog?" m-am hotarat sa scriu. Dar pe blogul nostru. Nu am scris nimic pe nici unul pt ca pe mine m-a lasat Londra fara cuvinte. Incepand de la spatiile alea verzi si uitate de lume dar cu iarba taiata frumos, continuand cu teatrul si punctele turistice si terminand cu magazinele pline de reduceri.
Excursia nu a fost ceci a fost frumoasa si faptul ca am ramas inca 3 zile a fost beyond ceci. Am simtit si eu un pic din parfumul Londrei si ma bucur. Mi-a placut la teatru de am murit, m-au terminat oamenii aia cu solutiile pe care le-au gasit pt a produce efecte speciale. Era fantezie erau culori era sunet. Ce sa vrei mai mult, copil fiind?
Mi-a placut la cumparaturi cu silvia, a fost amuzant cum am scapat noi in pijamale si chiloti (acum am motiv sa nu ma bag la timidite, ca avem chilotei la fel si nu se face...). Mi-a placut pana si ploaia si vantul ala oribil. Mi-a placut totul. Mi-a placut SOHO, mi-a placut la nebunie Camden (am reusiiiit in sfarsit sa mananc si eu mancare indina de la indienii din Camden; numai eu stiu cat mi-am dorit asta! Si a fost PERFECT.)Mi-a parut rau ca nu am mers intr-un club considerat de englezi super tare (pacat, pacat, dar asta e), dar am ras de am murit cu prietenul Laurei din liceu (haios tipul si doamne cat putea sa vorbeasca...). Am mancat rata, stand pe pe ziare si un norvegian ne canta frumos la saxofon. Laura si-a patat cizmele roz de abia cumparate. Nu s-a suparat. Dan si Pedro au sforait. nu am putut sa dorm si am inceput sa rad cu dan (l-am trezit frate ca nu se mai putea). laura ne-a certat. Nu auzea sforaitul dar rasul nostru da...eram prea amuzanti de fapt. hai ca mai va povestesc si maine.

Un comentariu:

silvia g spunea...

ma simt ca o mamica mandra a caror copii i-au vazut in sfarsit locul de bastina :)

si data viitoare mergem si la club, nu se mai imbolnaveste nimeni.

cum ar zice papu', "ador!" ca am facut londra impreuna. eu port chiar acum chiloteii cu maimute.

 
eXTReMe Tracker